Hlavné jedlá

Kategórie
 
 
 
 
 

Bulgurové rizoto

Chutbulgurové rizotoný, výživný a rýchlo pripravený obed, či večera do 15 min.

Pripravte si spolu s nami chutné bulgurové rizoto, ktoré môžete podávať ako obed alebo večeru. Bulgur je plnohodnotnou náhradou ryže, ľahko stráviteľný a má príjemnú orieškovú chuť.

 
 

Grilované sladké zemiaky

grilované bataty

Pochutnajme si na chutných a veľmi výživných grilovaných batatoch.

Sladké zemiaky sú plné živín. Jeden sladký zemiak pokryje dennú potrebu vitamínu A na 100%, vitamínu C na 37% a vitamínu B6 na 16%. Nájdeme v nich ešte vitamíny B5 a E. Z minerálov obsahujú mangán, železo, fosfor a zinok.

Sladké zemiaky odporúčame konzumovať aj so šupkou, pretože obsahuje veľa vlákniny.

 
 

Šošovicové cestoviny s mrkvou a cesnakovým tofu

Chutšošovicové cestoviny s mrkvou a cesnakovým tofuný, výživný a rýchlo pripravený obed, či večera do 15 min.

Dnes si pripravíme bezlepkové cestoviny z červenej šošovice a dochutíme ich bielym tofu, mrkvou a medvedím cesnakom.

Cestoviny z červenej šošovice obsahujú až 27% bielkovín a sú vhodné pre fyzicky aktívnych ľudí, fitness nadšencov, ale aj ostatných, ktorí si potrpia na výživnej strave.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia